Hoe geef je helderheid? Een voorbeeld.

Deel dit artikel met anderen

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest

Weet jij of jouw potentiële klanten belemmerende overtuigingen hebben?

Denken ze bijvoorbeeld dat ze niet kunnen leren wat jij je klanten leert? Schamen ze zich voor het probleem waarmee jij hen kunt helpen? Of geloven ze dat hun probleem niet is op te lossen omdat ze dat al zo vaak hebben geprobeerd?

Of vinden ze misschien dat ze hun probleem zelf moeten kunnen oplossen? En dat hulp inschakelen zwak is? Of denken ze dat hun probleem er nou eenmaal bij hoort en er dus niks aan te doen is?

Om maar eens een paar belemmerende overtuigingen te noemen.

Belemmerende overtuigingen

Ik vraag dit natuurlijk niet zomaar. Zolang jouw potentiële klanten dit soort gedachtes hebben, worden ze namelijk geen klant van je.

Daarom is het belangrijk dat jij in je marketing de belemmerende overtuigingen wegneemt die jouw potentiële klanten hebben.

Een manier om dat te doen is door middel van het geven van helderheid in je marketinguitingen.

Helderheid geven. Een voorbeeld.

Als je me al een tijdje volgt, dan heb je me al vaker over helderheid geven gehoord. En dan kan ik me voorstellen dat je zo langzamerhand wel eens wilt weten hoe dat er dan uitziet.

Dat zal ik je laten zien.

Om dat te kunnen doen heb ik een e-book (8 pagina’s) voor je gemaakt. In dit e-book laat ik je aan de hand van een concreet voorbeeld zien hoe je door middel van het geven van helderheid een belemmerende overtuiging kunt wegnemen.

Ik laat je 3 verschillende voorbeelden van social media updates zien. Een update met tips, een update met uitleg en een helderheidgevende update. Zodat je goed de verschillende effecten van deze updates kunt zien.

Je kunt het e-book downloaden door op het plaatje te klikken (je hoeft hiervoor geen e-mailadres achter te laten).

Handtekening van marketingadviseur Selma Foeken
 
 
 
 

Meer lezen?

Wil je meer van dit soort artikelen lezen? Op mijn blog vind je alle artikelen die ik geschreven heb.

Of abonneer je op mijn nieuwsbrief. Dan stuur ik je zo eens in de 2-4 weken een update met daarin mijn nieuwste blogartikelen en mijn actuele agenda.

Goed om te weten: ik houd ook niet van reclame e-mails (dus die stuur ik je niet). Voel je vrij om mijn updates eens uit te proberen (je hebt je namelijk zo weer afgemeld).

dit veld niet invullen s.v.p.


 
 
 

Foto met dank aan: Lynde via Pexels

 

Plaats een reactie