Gratis

Op deze pagina vind je verschillende documenten die je gratis kunt downloaden.

E-book ‘Wat is een Paraplu?’

Wil je weten wat ik met een Paraplu bedoel en wat een Paraplu voor jou en je bedrijf kan betekenen? Download dan mijn e-book ‘Wat is een Paraplu?’.

Hierin vind je niet alleen 5 voorbeelden van Paraplu’s die ik met klanten heb gemaakt, maar ook de stappen die je moet doorlopen om een Paraplu te maken.

Het e-book is gratis. Je hoeft ook geen e-mailadres achter te laten om toegang tot het e-book te krijgen.

Klik op de afbeelding om het e-book te downloaden.

 

Wat is Intrinsiek Marketing?

Ben je benieuwd wat de basisprincipes van Intrinsiek Marketing® zijn? Ik heb ze voor je op een rijtje gezet in een checklist.

In dit document vind je ook de basisprincipes van marketing door verleiden. Dit is de manier van marketing die door veel ondernemers ‘Amerikaanse marketing’ wordt genoemd.

Je kunt de checklist gratis downloaden. Je hoeft ook geen e-mail adres achter te laten om toegang tot de checklist te krijgen.

Klik op de afbeelding om het document te downloaden.
 

Wat is helderheidgeven? Een voorbeeld

Als je me al een tijdje volgt, dan heb je me al vaker gehoord over helderheid geven. En dan kan ik me voorstellen dat je zo langzamerhand wel eens wilt weten hoe dat er dan uitziet. Dat zal ik je laten zien.

Om dat te kunnen doen heb ik een e-book (8 pagina’s) voor je gemaakt. In dit e-book laat ik je aan de hand van een concreet voorbeeld zien hoe je door middel van het geven van helderheid een belemmerende overtuiging kunt wegnemen.

Ik laat je 3 verschillende voorbeelden van social media updates zien. Een update met tips, een update met uitleg en een helderheidgevende update. Zodat je goed de verschillende effecten van deze updates kunt zien.

Je kunt het e-book gratis downloaden door op het plaatje te klikken (je hoeft hiervoor geen e-mailadres achter te laten).

 

Op wie moet jij je op je website richten?

Ben je de teksten van je website aan het (her)schrijven? Dan heb ik een handig stroomschema voor je. Dit stroomschema geeft antwoord op de vraag: op wie moet jij je op je website richten?

Want richt je je als trainer op je deelnemers? Of schrijf je je teksten juist voor de leidinggevende? En moet je je als coach of therapeut op de coachee of cliënt richten? Of kun je je teksten beter voor verwijzers schrijven?

Dat ligt eraan. Want wie je klant is, hangt van verschillende factoren af. Wie gaat er naar jou op zoek? Wie betaalt jouw dienst(en)? Heb je een in-company aanbod? Of werk je juist met open inschrijvingen?

Je kunt het stroomschema downloaden door op de afbeelding te klikken (je hoeft geen e-mailadres in te vullen om toegang tot het stroomschema te krijgen).

Selma’s Update

Wil je mijn nieuwste artikel lezen? Kijk dan eens op mijn blog. Of abonneer je op ‘Selma’s Update’. Dan stuur ik je 1-2 keer per maand een update met daarin mijn nieuwste blogartikelen en mijn actuele agenda.

Aanmelden kan op deze pagina: Selma’s Update.