Lanceren – Lees hier wat je in deze les leert

Deel dit artikel met anderen

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest

College 1: Lanceren

  • De verschillen tussen het lanceringsmodel (waarbij je van lancering naar lancering gaat) en lanceren op de Intrinsiek Marketing® manier.
  • Waarom lanceren op de Intrinsiek Marketing manier beter past bij trainers, coaches en therapeuten.

College 2: Welke informatie moet je geven?

  • Welke informatie je tijdens een lancering aan je potentiële klanten moet geven zodat ze eerder tot koop over gaan.
  • Het verschil tussen de lancering van een nieuwe dienst en een nieuw bedrijf.
  • Hoe je als startende ondernemer vaak aan je eerste klanten komt en wat je kunt doen om dit proces te versnellen.

College 3: Start zo snel mogelijk

  • Wat het goede moment is om met je lancering te beginnen.
  • Wat je in de aanloop van je lancering al kunt doen om mensen te laten weten dat er een nieuwe dienst en/of bedrijf aankomt.
  • Welke 4 vragen je aan potentiële klanten moet stellen om de informatie te krijgen die je tijdens je lancering nodig hebt.
  • Hoe je mensen al bij de ontwikkeling van je nieuwe dienst en/of bedrijf kunt betrekken, waardoor je dan soms al je eerste klanten krijgt.

College 4: Voorbeelden van lanceeracties

  • 8 concrete voorbeelden van lanceeracties die je kunt doen.
  • Waarom je niet te snel moet denken dat een lancering mislukt is.
 

Plaats een reactie