College 1: Lanceren
- De verschillen tussen het lanceringsmodel (waarbij je van lancering naar lancering gaat) en lanceren op de Intrinsiek Marketing® manier.
- Waarom lanceren op de Intrinsiek Marketing manier beter past bij trainers, coaches en therapeuten.
College 2: Welke informatie moet je geven?
- Welke informatie je tijdens een lancering aan je potentiële klanten moet geven zodat ze eerder tot koop over gaan.
- Het verschil tussen de lancering van een nieuwe dienst en een nieuw bedrijf.
- Hoe je als startende ondernemer vaak aan je eerste klanten komt en wat je kunt doen om dit proces te versnellen.
College 3: Start zo snel mogelijk
- Wat het goede moment is om met je lancering te beginnen.
- Wat je in de aanloop van je lancering al kunt doen om mensen te laten weten dat er een nieuwe dienst en/of bedrijf aankomt.
- Welke 4 vragen je aan potentiële klanten moet stellen om de informatie te krijgen die je tijdens je lancering nodig hebt.
- Hoe je mensen al bij de ontwikkeling van je nieuwe dienst en/of bedrijf kunt betrekken, waardoor je dan soms al je eerste klanten krijgt.
College 4: Voorbeelden van lanceeracties
- 8 concrete voorbeelden van lanceeracties die je kunt doen.
- Waarom je niet te snel moet denken dat een lancering mislukt is.