College 1: Marketingroutes
- Wat een marketingroute precies is.
- Waarom een marketingroute niet hetzelfde is als een funnel.
- De 4 voordelen van het inzetten van marketingroutes in je marketing.
- Wat het doel van een marketingroute is.
- Waar een goede marketingroute aan moet voldoen.
College 2: De 10 stappen
- Wat de 10 stappen zijn die je moet doorlopen als je een marketingroute maakt.
College 3: Stap 1 & 2
- Hoe je bepaalt voor welke dienst je een marketingroute gaat maken.
- Op welke manier het doel van je marketing van invloed is op de inhoud van je marketingroute.
- Welke informatie je moet verzamelen voordat je een marketingroute kunt ontwerpen.
College 4: Stap 3
- Hoe je bepaalt wat de inhoud van je marketingroute wordt.
- Waarom het belangrijk is om in je marketingroute belemmerende overtuigingen weg te nemen.
- Welke 14 belemmerende overtuigingen jouw potentiële klanten kunnen hebben.
- Hoe je bepaalt welke van de 14 belemmerende overtuigingen jij in je marketingroute moet wegnemen.
College 5: Stap 4 & 5
- Welke informatie je in een marketingroute moet stoppen om ervoor te zorgen dat je marketingroute effectief is.
- Waarom het belangrijk is om in je marketingroute helderheid te geven.
- Wat belangrijk is als je helderheid geeft.
- Welke informatie je – per belemmerende overtuiging – nodig hebt om die belemmerende overtuiging ook daadwerkelijk weg te kunnen nemen.
- Hoe je bepaalt uit welke vormen (dus bijvoorbeeld video’s, E-book, webinar, live bijeenkomst, lezing, etc.) jij je marketingroute laat bestaan.
- Welke 4 factoren van invloed zijn bij het kiezen van de juist vormen.
- Waarom het essentieel is om voor vormen te kiezen die bij jouw ondernemersprofiel passen en welke vormen jij daardoor het beste kunt kiezen.
College 6: Stap 6 & 7
- Hoe je onderdelen aan je marketingroute toevoegt.
- Wat belangrijk is als je de onderdelen van je marketingroute gaat maken.
College 7: Stap 8, 9 en 10
- Wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat mensen je marketingroute gaan doorlopen.
- Waarom het belangrijk is om je marketingroute regelmatig te evalueren.
- Welke vragen je jezelf moet stellen als je je marketingroute evalueert.
- Hoe je marketingroutes kunt toevoegen als je eenmaal een route hebt gemaakt.