Marketingroutes – Lees hier wat je in deze les leert

Deel dit artikel met anderen

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest

College 1: Marketingroutes

  • Wat een marketingroute precies is.
  • Waarom een marketingroute niet hetzelfde is als een funnel.
  • De 4 voordelen van het inzetten van marketingroutes in je marketing.
  • Wat het doel van een marketingroute is.
  • Waar een goede marketingroute aan moet voldoen.

College 2: De 10 stappen

  • Wat de 10 stappen zijn die je moet doorlopen als je een marketingroute maakt.

College 3: Stap 1 & 2

  • Hoe je bepaalt voor welke dienst je een marketingroute gaat maken.
  • Op welke manier het doel van je marketing van invloed is op de inhoud van je marketingroute.
  • Welke informatie je moet verzamelen voordat je een marketingroute kunt ontwerpen.

College 4: Stap 3

  • Hoe je bepaalt wat de inhoud van je marketingroute wordt.
  • Waarom het belangrijk is om in je marketingroute belemmerende overtuigingen weg te nemen.
  • Welke 14 belemmerende overtuigingen jouw potentiële klanten kunnen hebben.
  • Hoe je bepaalt welke van de 14 belemmerende overtuigingen jij in je marketingroute moet wegnemen.

College 5: Stap 4 & 5

  • Welke informatie je in een marketingroute moet stoppen om ervoor te zorgen dat je marketingroute effectief is.
  • Waarom het belangrijk is om in je marketingroute helderheid te geven.
  • Wat belangrijk is als je helderheid geeft.
  • Welke informatie je – per belemmerende overtuiging – nodig hebt om die belemmerende overtuiging ook daadwerkelijk weg te kunnen nemen.
  • Hoe je bepaalt uit welke vormen (dus bijvoorbeeld video’s, E-book, webinar, live bijeenkomst, lezing, etc.) jij je marketingroute laat bestaan.
  • Welke 4 factoren van invloed zijn bij het kiezen van de juist vormen.
  • Waarom het essentieel is om voor vormen te kiezen die bij jouw ondernemersprofiel passen en welke vormen jij daardoor het beste kunt kiezen.

College 6: Stap 6 & 7

  • Hoe je onderdelen aan je marketingroute toevoegt.
  • Wat belangrijk is als je de onderdelen van je marketingroute gaat maken.

College 7: Stap 8, 9 en 10

  • Wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat mensen je marketingroute gaan doorlopen.
  • Waarom het belangrijk is om je marketingroute regelmatig te evalueren.
  • Welke vragen je jezelf moet stellen als je je marketingroute evalueert.
  • Hoe je marketingroutes kunt toevoegen als je eenmaal een route hebt gemaakt.
 

Plaats een reactie