College 1: De nieuwsbrief
- Het grote misverstand over de nieuwsbrief.
- De 5 voordelen van het versturen van een nieuwsbrief.
- Waarom de nieuwsbrief zo’n effectief marketinginstrument is.
- De 4 effecten van het versturen van een nieuwsbrief.
College 2: Wat zet je in je nieuwsbrief?
- De 3 ingangen om aan onderwerpen voor je nieuwsbrief te komen.
- Waarom je niet snel te veel informatie in je nieuwsbrief weggeeft.
- Wat de vloek van kennis is en op welke manier je daar als ondernemer last van kunt hebben.
- 3 handige tips als je je nieuwsbrief gaat schrijven.
- Op welke manier je in je nieuwsbrief reclame kunt maken voor je diensten.
College 3: Hoe deel je informatie?
- Op welke 2 manieren je de informatie in je nieuwbrief kunt delen.
- 4 nieuwsbrief-formats die je kunt gebruiken.
- De verschillende variaties binnen deze 4 formats.
College 4: Je ondernemersprofiel
- Wat gezien jouw ondernemersprofiel essentieel is als je een nieuwsbrief verstuurt.
- Hoe je er gezien jouw ondernemersprofiel voor zorgt dat je met je nieuwbrief de juiste klanten aantrekt.
- Welk nieuwsbrief-format bij jouw ondernemersprofiel past.
College 5: Het versturen van de nieuwsbrief
- De 5 voordelen van het gebruiken van een nieuwsbriefsysteem.
- De wet- & regelgeving m.b.t. het versturen van een nieuwsbrief en hoe je ervoor zorgt dat je daaraan voldoet.
- Op wie jij je in je nieuwsbrief moet richten.
- Hoe vaak je je nieuwsbrief moet versturen en op welk moment in de week je dat het beste kunt doen.
- Hoe je een goede onderwerpregel verzint.
College 6: Hoe kom je aan nieuwsbriefabonnees?
- 13 manieren waarop je nieuwsbriefabonnees kunt krijgen.
- Wanneer het een goed idee is om mensen m.b.v. een weggever uit te nodigen om zich aan te melden voor je nieuwsbrief.
- Hoeveel nieuwsbriefabonnees je als ondernemer nodig hebt om ook daadwerkelijk klanten door je nieuwsbrief te krijgen.