Variant 3: 1-op-1 traject

Deel dit artikel met anderen

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest

Het 1-op-1 traject is maatwerk. De inhoud van het traject wordt bepaald door jouw (specifieke) vragen. Het is een marketingtraject, maar heb je nog geen Paraplu, dan kunnen we ook die tijdens het traject maken.

Ik loop een half jaar met je mee. En het doel van het traject is dat je jouw manier van marketing vindt.

6 1-op-1 bijeenkomsten

We zien elkaar iedere maand. De inhoud van deze dagdelen wordt bepaald door jouw vraag. Ik leer je dat wat nodig is om op jouw manier aan marketing te doen. Je mag me alle vragen stellen die je hebt. Ik denk met je mee. Ik geef je persoonlijke feedback. En we sparren.

De bijeenkomsten kunnen bij ons op kantoor plaatsvinden, maar ook online. Jij kunt zelf kiezen wat jouw voorkeur heeft.

6 coachingsgesprekken

We spreken elkaar ook maandelijks. In dit gesprek van 30 minuten bespreken we de voortgang van je traject, geef ik je feedback op de marketinguitingen die je hebt gedaan en kun je me uiteraard ook alle vragen stellen die je hebt.

18 Online maaksessies

3x per maand kun je meedoen met online maaksessies. Deze zijn op vrijdagochtend. Deze sessies zijn bedoeld om alles uit te werken wat ik je heb geleerd. Ook kun je vragen stellen. En aangezien er ook andere 1-op-1 klanten aan deze sessies meedoen, leer je ook veel van de vragen die zij hebben.

Onderscheidend Ondernemen College

Kies je voor het 1-op-1 traject, dan krijg je ook onbeperkt toegang tot alles lessen van het Onderscheidend Ondernemen College.

In de uitgebreide brochure lees je alles over inhoud van het Onderscheidend Ondernemen College (klik op de afbeelding).

Jouw ondernemersprofiel(en)

Je ondernemersprofiel bepaalt hoe jij het beste aan marketing kunt doen. Daarnaast heeft ieder ondernemersprofiel bepaalde kwaliteiten en valkuilen. Daarom ontvang je een uitgebreide omschrijving van jouw ondernemersprofiel.

Voor wie

Dit 1-op-1 traject is zeer geschikt voor ervaren ondernemers die al aan marketing doen en die:

  • merken dat hun marketing niet het gewenste effect heeft en/of
  • hun marketing willen perfectioneren en/of
  • willen ontdekken wat ze nog meer aan marketing kunnen doen of waar ze het kunnen verbeteren en/of
  • een manier van marketing geleerd hebben, die niet helemaal goed (meer) voelt en die nu willen leren hoe ze aan marketing kunnen doen op een manier die wél bij hun ondernemersprofiel past.
  •  

Plaats een reactie