Voorbeeld 4 maanden traject

Deel dit artikel met anderen

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest

Met een coach heb ik een helderheidgevende videoserie gemaakt. Al haar klanten bleken namelijk dezelfde belemmerende overtuigingen te hebben. De beste manier om deze weg te nemen, bleek een marketingroute in de vorm van een videoserie te zijn. Ook omdat dit aansluit op haar ondernemersprofiel.

Tijdens de 4 maanden heeft zij onder mijn begeleiding de videoserie gemaakt. We hebben samen de inhoud bepaald, ik heb haar feedback op de video’s gegeven en geadviseerd hoe ze de serie het beste kan inzetten. Daarnaast heb ik haar geleerd hoe ze helderheid geeft in haar blogs en nieuwsbrief.

De videoserie heeft succes. Sindsdien nemen veel meer potentiële klanten contact met haar op en iedereen die dat doet, heeft haar videoserie bekeken. Ze hoeft daardoor niet alleen niet meer uit te leggen wat haar visie is, maar mensen worden nu ook sneller klant.

Ook krijgt ze veel meer reacties op haar blogs en nieuwsbrieven. Lezers voelen zich gezien en begrepen door wat ze schrijft, waardoor ze eerder klant van haar worden.

 

Plaats een reactie