Voorbeeld 6 maanden traject

Deel dit artikel met anderen

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest

Met een ondernemer met het ondernemersprofiel van de verbinder heb ik de positionering van haar bedrijf bepaald. Het was voor anderen niet duidelijk wat ze precies deed, waardoor ze niet de klanten kreeg met wie ze het liefst werkt. Daarom hebben we niet alleen haar aanbod onder de loep genomen, maar ook een Paraplu gemaakt.

Ik heb haar begeleid bij het aanpassen van haar website en LinkedIn profiel. Zodat die overeenkomen met dat wat ze het liefste doet en ze de klanten aantrekt met wie ze graag werkt.

Ook hebben we samen een marketingroute – een helderheidgevend e-book – gemaakt. Hierin wordt niet alleen duidelijk wat ze doet, maar neemt ze ook de grootse belemmerende overtuigingen bij haar potentiële klanten weg. Daarnaast heb ik haar geleerd hoe ze helderheid geeft in haar blogs, nieuwsbrieven, social media updates en video’s. Waardoor ze nu positief opvalt met haar marketing.

Alles wat ze aan marketing doet, komt nu overeen met wie ze is en wat ze doet. Voor anderen is nu duidelijk waarvoor ze bij haar terecht kunnen en er nemen meer potentiële klanten contact met haar op. Ze krijgt zelfs doorverwijzingen van mensen die zelf geen klant van haar geweest zijn, maar haar alleen kennen van haar marketinguitingen.

Ze is marketing leuk gaan vinden (iets wat ze zelf nooit had verwacht). Omdat ze het nu doet op een manier die goed en integer voelt en die helemaal past bij wie ze is.

 

Plaats een reactie