College 1: De weggever
- Wat de 3 grootste misverstanden over een weggever zijn.
- Wat het belangrijkste doel van een weggever is.
College 2: De 7 stappen naar een weggever
- Waarom jouw ondernemersprofiel van invloed is op je weggever.
- Waarom ondernemers die goeroe-diensten verkopen een ander type weggever moeten maken dan ondernemers die empowermentor-diensten verkopen.
- Welke 7 stappen je moet doorlopen als je een weggever wilt maken.
College 3: De weggever bij goeroe-diensten
- Hoe de 7 stappen er voor jou uitzien.
- Wat voor jou de ingang is om te bepalen waar je weggever over moet gaan.
- Wat de 4 onderwerpen zijn waar jouw weggever over kan gaan.
- Wat de 6 vormen zijn waarin je jouw weggever kan aanbieden.
- Op welke manier jouw natuurlijke overtuigingskracht van invloed is op de manier waarop jij je weggever aanbiedt.
- Uit welke 3 onderdelen een succesvolle weggever bestaat.
- Wat je van jezelf moet laten zien in je weggever.
- Hoe je de titel van je weggever bepaalt.
College 4: De weggever bij empowermentor-diensten
- Hoe de 7 stappen er voor jou uitzien.
- Wat voor jou de ingang is om te bepalen waar je weggever over moet gaan.
- Wat de 4 onderwerpen zijn waar jij in je weggever helderheid over kunt geven.
- Op welke manier je over deze 4 onderwerpen helderheid kunt geven.
- Wat bij ieder onderwerp de opbouw van je weggever is.
- Wat de 2 vormen zijn waarin je jouw weggever kunt aanbieden.
- Op welke manier jouw natuurlijke overtuigingskracht van invloed is op de manier waarop jij je weggever aanbiedt.
- Wat je van jezelf moet laten zien in je weggever.
- Hoe je de titel van je weggever bepaalt.
College 5: De weggever online zetten
- Hoe je je weggever het beste op je website kunt zetten.
- Wat een goede reden is om je weggever aan je nieuwsbrief te koppelen.
- Wat de 3 redenen zijn om dat juist niet te doen (en mensen dus niet om hun e-mailadres te vragen als ze je weggever downloaden).
- Hoe je ervoor zorgt dat het downloaden van je weggever aan de AVG voldoet.