Omdat ik geloof dat je jezelf kunt zijn

Schreeuwerige marketing. Stunten. Het aanbieden van (vroegboek)kortingen. ‘Nu of nooit’ acties. Het doen van grote beloftes.

Je ziet het veel ondernemers doen. Omdat ze denken dat dit hoort. Omdat anderen het ook doen.

Danielle HeemskerkDankzij Selma weet ik nu dat ik niet hoef te doen ‘wat iedereen doet’. Ik kan gewoon mezelf zijn.
Danielle Heemskerk
Body Positive

Als ondernemer wil je dat je ingehuurd wordt om de kwaliteit die je levert. Om datgene wat jij te bieden hebt. En niet omdat je goedkoper bent dan je concurrent. Of net iets harder ‘schreeuwt’.

Dat betekent dat je goed moet kunnen verwoorden wat jou van anderen onderscheidt. Welke diensten je levert. Wat jouw visie is. Kortom: waarvoor we bij jou moeten zijn.

Margreet Bos testimonial Selma FoekenSelma is een genie in scherp observeren, benoemen en je te helpen je eigen unieke waarde te ontdekken.
Margreet Bos
Het woord is aan JOU

Jezelf zijn. In je bedrijf.

Ik geloof dat je als ondernemer jezelf kunt zijn. Omdat je juist dan het meest onderscheidend bent. Want – laten we eerlijk zijn – er is niemand zoals jij.

Je hebt iets te bieden hebt wat niemand anders kan. Wat van waarde is. En waar mensen geld voor over hebben.

Ik kan je helpen om te ontdekken wat dat is. Want vaak zie je het zelf niet. Ik help je te ontdekken wat jou uniek maakt én hoe je dit concreet verwoordt. Zodat je een goed verhaal hebt. Voor op je website, LinkedIn profiel en voor als je bij potentiële opdrachtgevers aan tafel zit.

Dat doe ik door samen met jou een Paraplu™ te ontwerpen. Dit is een door mij ontwikkeld model dat ervoor zorgt dat alles wat je aanbiedt één geheel vormt. Waardoor je helder je visie kunt verwoorden. En direct duidelijk is waardoor jij je van anderen onderscheidt.

Ninke van der Kooy testimonial Selma FoekenDankzij mijn eigen Paraplu heb ik nu een knettergoed verhaal waar ik 100% achter sta. Hierdoor kan ik met gemak en vol zelfvertrouwen duidelijk maken wat ik aanbied en waar ik voor sta.
Ninke van der Kooy
Trainer & Adviseur gemeente Enschede

Jezelf zijn. Ook in je marketing.

Ik geloof dat je ook jezelf kunt zijn in je marketing. Zeker als je diensten verkoopt. Want jij bént je dienst. Dus is het belangrijk dat je laat zien wie je bent. Welke waarde je levert. En waar je in gelooft.

Je kunt – zonder jezelf op de borst te slaan – laten zien wat je in huis hebt. Je hoeft geen ‘Amerikaanse marketing’ toe te passen of allerlei trucjes uit te halen. Je kunt op een integere manier aan marketing doen. Een manier die zorgt voor een duurzame relatie met je (potentiële) klanten.

Ik kan je leren hoe je dat doet. Daarbij maak ik gebruik van de 12 ondernemersprofielen. Dit model is ontwikkeld door de Amerikaanse marketingstrateeg Beth A. Grant en ik ben één van de vier Nederlanders die gecertificeerd is om hiermee te werken.

Tanja WubbenDe 12 ondernemersprofielen veranderden niet alleen mijn kijk op marketing, maar ook op mijn ondernemerschap als geheel.

Absoluut een aanrader voor iedere ondernemer in een dienstverlenend beroep!

Tanja Wubben
Tanja Traint

Je krijgt van mij altijd persoonlijk (marketing)advies. Daarom werk ik vooral 1-op-1 met klanten. Zodat ik maatwerk kan leveren en we samen kunnen finetunen op de millimeter. Ook mijn groepen zijn altijd klein. Zodat ik ook in groepsbijeenkomsten met iedereen individueel kan sparren. Omdat geen enkele ondernemer hetzelfde is.

Nieuwsgierig geworden naar mij en mijn diensten?

Ben ben je benieuwd wat ik voor jou kan doen? Op de pagina werk met Selma vind je een overzicht van al mijn diensten.

Misschien wil je eerst lezen wie ik ben of met welke klanten ik werk.

En je kunt natuurlijk altijd contact met me opnemen. Gewoon even bellen (0318 – 84 26 24) of mailen (info@selmafoeken.nl).